Marka Suzuki od wielu lat związana jest z popularnymi dyscyplinami sportu i angażuje się w promocję aktywnego stylu życia. Teraz poszerza współpracę z polską koszykówką, zostając sponsorem Reprezentacji Polski podczas turnieju EuroBasket.
Suzuki od wielu lat jest partnerem Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki. Współpraca pomiędzy Suzuki a koszykówką rozpoczęła się w 2013 roku. Od tej pory zakres wspólnych działań stale poszerza się.
- Wsparcie polskiej kadry w rozgrywkach EuroBasketu to naturalne rozszerzenie naszej współpracy. Zgodnie z mottem Suzuki - „Way of Life” – promujemy aktywny styl życia i zachęcamy do uprawiania sportu zarówno na profesjonalnym, jak i amatorskim poziomie. Trzymamy kciuki za naszą reprezentację i mamy nadzieję, że najbliższe mecze dostarczą nam dużo pozytywnych emocji i energii, które zachęcą Polaków do uprawiania sportu – powiedział Piotr Dulnik, Dyrektor Generalny ds. Sprzedaży i Marketingu w Suzuki Motor Poland.
Reprezentacja Polski tegoroczne przygotowania do EuroBasketu rozpoczęła już 15 lipca od dwutygodniowego zgrupowania w Wałbrzychu, którego zwieńczeniem były dwa zwycięskie mecze towarzyskie z Czechami. Następnie przyszedł czas na wyjazdowe sparingi z bardzo wymagającymi rywalami - co prawda kadra musiała uznać wyższość Litwy i Serbii, ale po drodze pokonała Łotwę, Niemcy i Rosję.
Ostatnim etapem przygotowań był turniej w Arenie Legionowo. W pierwszym starciu górą okazała się kadra Izraela, ale w spotkaniach z Wielką Brytanią i Węgrami Biało-Czerwoni sprawili dużo więcej radości kibicom i odnieśli pewne wygrane. Z jedenastu rozegranych meczów towarzyskich Polacy zwyciężyli w aż siedmiu.
Teraz pora na najważniejszy sprawdzian formy, czyli mistrzostwa Europy. Zespół prowadzony przez trenera Mike’a Taylora zagra w grupie A w Helsinkach. Rywalami będą silne zespoły: Słowenia, Islandia, Finlandia, Francja i Grecja. Pierwsze starcie już w czwartek 31 sierpnia.
Suzuki Motor Poland zwiększa zakres partnerstwa z Betclic 1 Ligą. W sezonach 2024/2025 i 2025/2026 Suzuki będzie sponsorem głównym rozgrywek, rozszerzając współpracę zapoczątkowaną w lipcu 2022 r.
Dowiedz się więcej30 firm dilerskich, 35 miast, 42 sportowców, 43 pokazy i ponad 1,5 tysiąca gości – oto bilans zakończonego cyklu prezentacji Nowy Swift Roadshow.
Dowiedz się więcejEkipa Suzuki Motor Corporation weźmie udział w 8-godzinnym wyścigu endurance, który odbędzie się 19-21 lipca na torze Suzuka w ramach cyklu FIM EWC 2024 (FIM Endurance World Championship).
Dowiedz się więcejSuzuki Road Show, cykl imprez zainicjowanych ponad 10 lat temu przez Prezesa Suzuki Motor Poland Piotra Dulnika, w swojej najnowszej odsłonie był poświęcony modelowi Suzuki Swift czwartej generacji.
Dowiedz się więcej