W styczniu i lutym 2023 roku klienci indywidualni zarejestrowali 22 366 nowych samochodów, co oznacza wzrost o 14,7% w porównaniu z rokiem poprzednim, poinformował w swym raporcie Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR.
Marką najchętniej wybieraną przez osoby fizyczne było Suzuki, a modelem cieszącym się największym zainteresowaniem wśród klientów indywidualnych okazał się S-Cross.
„Zdecydowanym liderem jest – podobnie jak na koniec 2022 roku – Suzuki. To jedyna marka na polskim rynku z udziałem osób prywatnych w rejestracjach nowych aut na poziomie aż 63%” – pisze SAMAR w komentarzu do raportu rejestracji nowych samochodów.
„Zaufanie do marki Suzuki, które wynika z niezawodności i wysokiej jakości naszych produktów oraz dostosowanie oferty do oczekiwań nabywców sprawiają, że nasze samochody od lat cieszą się dużą popularnością w grupie klientów indywidualnych” – skomentował raport Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.
Drugiego czerwca w motocyklowych ASO Suzuki w Polsce rozpoczyna się tegoroczna edycja akcji serwisowej, którą doskonale znają właściciele pojazdów marki z Hamamatsu.
Dowiedz się więcejJak co roku nadchodzi czas kolejnej tzw. wakacyjnej akcji „Lato w Suzuki 2025”.
Dowiedz się więcej„Suzuki SWIFT. Dla każdej Ciebie!” pod takim hasłem wystartowała nowa kampania promująca miejskie Suzuki z nadwoziem hatchback.
Dowiedz się więcejZ radością informujemy o otwarciu nowego salonu i serwisu Suzuki w Plewiskach (zachodnia część Poznania).
Dowiedz się więcej